گارانتی خودروی BYD

گارانتی خودروی BYD

برگه گارانتی خودرویBYD S6

مشتری گرامی ضمن تشکر از حسن انتخاب شما، باستحضار می رساند تنها در صورت ارائه اصل این کارت،خودروی شما از خدمات گارانتی بهرمند خواهد شد و با توجه به اینکه این خدمات صرفا نزد نمایندگی های مجاز شرکت خودرو سازی کارمانیا ارائه میگردد، لازم است ضمن مطالعه دقیق مفاد این کارت ، در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید. لطفا جهت کسب اطلاعات از شرح کامل شرایط و ضوابط گارانتی را مطالعه فرمایید.

 

معیار ارائه خدمات گارانتی:

خدمات گارانی به مدت 36 ماه یا 100000کیلومتر از زمان تحویل به مشتری، هرکدام که زودتر فرا برسد، از طرف شرکت کارمانیا قابل ارائه می باشد.

 

قطعات استهلاکی:

کلیه سیالات، روغن ها، مایعات و فیلترها قطعات مصرفی محسوب شده و شامل گارانتی نخواهند شد.

 

دوره تعهد:

شرکت کارمانیا خود را متعهد می داند بعد از تحویل آخرین خودرو به مشتری به مدت 10سال ارائه خدمات و تامین قطعات نمایید.

 

مواردی که تحت پوشش گارانتی قرار میگیرد:

تمامی قطعات خودرو که توسط شرکت سازنده، ساخته یا تحویل شده باشند، چنانچه در شرایط عادی و مطابق توضیحات کتابچه راهنما مورد استفاده قرار گیرند، بغیر از موارد و شرایط ذکر شده در پشت کارت، در بازه اعلام شده در جدول تحت پوشش گارانتی قرار خواهد گرفت.

 

 

نام قطعه

بازه زمانی گارانتی(ماه)

محدوده کیلومتر کار کرد خودروKM

گارانتی کلی خودرو

 

36

 

100000

 

رنگ بدنه و قطعات کرومی

سیستم صوتی

لنت ترمز-شمع موتو- کلیه تسمه ها و قطعات لاستیکی-تیغه برف پاکن-لامپها

-

10000

باطری

12

20000

تایرخودرو

24

40000

کربن کنیستر-کاتالیست کانورتور-سنسور اکسیژن

18

30000

سیستم ایمنی کیسه های هوا

دوره گارانتی و دوره تعهد

-

مواردی که سبب لغو گارانتی خودرو میگردد:

1-دستکاری در کیلومتر شمار.

2-انجام تعمیرات، خدمات و سرویس های ادواری خارج از نمایندگی های مجاز شرکت کارمانیا.

3-عدم انجام به موقع سرویس اولیه(کارکرد بین 2500 تا 3500کیلومتر) و عدم انجام مستمر و بموقع سایر سرویس های دوره ای خودرو در نمایندگی های مجاز کارمانیا.

4-آتش سوزی، تصادف شدید و واژگون شدن خودرو.

 

مواردی که تحت پوشش گارانتی قرار نمی گیرد:

1-سرویس های عمومی شامل :بازدیدها، نظافت و پولیش خودرو، تنظیمات، روغن کاری، تعویض یا تنظیم روغن موتور، روغن گیربکس، فن هیدرولیک فرمان، روغن ترمز، روغن دیفرانسیل، فیلتر روغن موتور، فیلتر سوخت، فیلتر هوا، فیلتر روغن گیربکس، فیلتر تهویه مطبوع، آچارکشی، بالانس و تنظیم زوایای چرخ ها، سوخت گیری، افزودن یا تعویض ضد یخ، مایع شیشه شوی، شارژ گاز کولر و باد لاستیک ها؛  مگر در مواقعی که این سرویس ها به واسطه سایر تعمیرات، تحت پوشش گارانتی انجام گردند.

2-هرگونه فرسودگی و خرابی که به مرور زمان رخ دهد؛ شامل تغییر رنگ، تغییر شکل، خوردگی، ترک خوردن یا پاره شدن  یا زنگ زدگی قطعات آبکاری شده، پوسیدگی قطعات لاستیکی مانند بوش ها و گردگیرها، لوازم داخلی خودرو و تودوزی تحت شرایط عادی و یا در اثر نور.

3-هرگونه خرابی یا عیبی که در نتیجه سهل انگاری در انجام سرویس های ادواری و نگهداری صحیح خودرو مطابق با دفترچه راهنما و توصیه شرکت سازنده و شرکت خودروسازی کارمانیا بوجود آمده باشد.

4- ایراد ناشی از عدم استفاده قطعات اصلی و سیالات توصیه شده توسط شرکت خودرو سازی کارمانیا.

5-هرگونه صدا و لرزش های جزئی یا مواردی که مشخصات ذاتی خودرو بوده و به عنوان ایراد تلقی نگردیده و بر کیفیت و عملکرد خودرو تاثیری نداشته باشد.

6-باتری تنها یکبار گارانتی می گردد و برای بار دوم و بعد از آن تحت پوشش گارانتی شرکت خودروسازی کارمانیا قرار نمی گیرد. قابل ذکر است باتری شارژ شده در اثر قصور و اهمال در نگهداری مناسب و عدم انجام سرویسهای منظم دوره ای شامل گارانتی نمی باشد.

7-خراشیدگی، فرورفتگی و آسیب های مشابه وارده به رنگ بدنه، قطعات آبکاری شده، شیشه های خودرو و زنگ زدگی سطوح بر اثر عوامل محیطی و خارجی، عوامل جاده ای نظیر شن، سنگریزه، گردوغبار، تغیییرات دما، حوادث غیر مترقبه، سقوط اشیاء، نزولات آسمانی، باران های اسیدی و صنعتی،نمک، طوفان، بارش ذرات معلق شیمیایی، صمغ درختان، فضولات پرندگان، ضربات سنگ، رعد و برق، سیل یا دیگر بلایای طبیعی و سوانح دیگر که باعث فرو رفتن و صدمه به رنگ بدنه یا آسیب به شیشه های خودرو گردد.

8-خسارات غیر مستقیم، اتفاقی، جزئی یا کلی از قبیل هزینه های سوخت، پارکینگ، حمل، ایاب و ذهاب، بیمه، تلفن، خسارت های جانی، مالی و تجاری که بر اثر استفاده نکردن طولانی مدت از خودرو رخ داده باشد.

9-هرگونه تعمیرات، تنظیمات، تغییرات، دستکاری و نصب نا مناسب قطعات و لوازم جانبی خارج از نمایندگی های مجاز شرکت خودرو سازی کارمانیا.

10-هرگونه آسیب دیدگی که در اثر حمل و نقل نادرست به وجود آمده باشد.حمل خودرو بایستی مطابق دستورات کتابچه راهنمای مشتری صورت پذیرد.

11-هرگونه آسیب و ایجاد ایراد فنی در خودرو و یا قطعات آن ناشی از موارد ذیل:

-استفاده غلط، استفاده از خودرو در مسابقات اتومبیل رانی ، اعمال بار اضافی، بکسل خودروی معیوب، تصادف، دزدی، سیل و آتش سوزی.

-استفاده از سیالات نا مناسب و یا کمبود سوخت، مایعات و روانسازها.

-نصب هرگونه وسیله و تجهیزات جانبی که توسط شرکت کارمانیا تامین و تایید نشده باشد.

-هرگونه تغییر، تعویض و یا تعمیرات نادرست.

12-از بین رفتن عملکرد یا فرسودگی طبیعی کلیه قطعات مانند: فرسودگی لنت ها ی ترمز، فرسودگی صفحه کلاچ و دیسک(درگیربکس های دستی) برف پاکن، فیلترها، تسمه ها و دیگر قطعات مصرفی.

 

 

 

هر چی که مي خواهيد ! پشت درب تحویل بگیرید.

All Right’s Reserved | Designed by Nonegar Pardazesh

امداد خودرو